پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
13792
-
الف
+

زمان دقیق پخش «ستایش 3»

«ستایش 3» به زودی روی آنتن شبکه سه می رود.

روزهای پایانی سال گذشته بود که تصویربرداری «ستایش ۳» به کارگردانی سعید سلطانی، نویسندگی سعید مطلبی و تهیه‌کنندگی آرمان زرین‌کوب در بندرعباس به پایان رسید.

این مجموعه که از روزهای ابتدایی سال گذشته در تهران کلید خورده بود با حضور برخی از بازیگران سری 1 و 2 این مجموعه با ساختاری جدید قرار است پس از ماه رمضان در کنداکتور پخش شبکه سه قرار گیرد.

شروع داستان «ستایش»، سال‌های ابتدایی دهه ۶۰ است و ادامه آن به سال‌های اخیر می‌رسد. فیلمنامه سری سوم این مجموعه در ۳۰ قسمت نوشته شده که نگارش آن بر عهده سعید مطلبی است.
فصل سوم «ستایش» با دو فصل قبلی آن متفاوت و دارای ساختاری جدید است. این فصل از مجموعه افزون بر روایت داستان شخصیت‌های فصل اول و دوم به بازگویی روابط میان آن‌ها می‌پردازد.
«ستایش» مجموعه‌ای است که مطابق با زمانه خود پیش رفته و در عین حال برای خانواده ارزش و اهمیت قائل است. فصل ۱ و ۲ «ستایش» در سال‌های ۹۰ و ۹۲ از شبکه سه سیما پخش شد و فصل سوم آخرین فصل سریال است.

بیشتر بخوانید:

پخش «ستایش ۳» در تابستان

پایان صداگذاری «ستایش 3»

ط ه/

نظر شما
ارسال نظر
سید مجتبی میرامامی

سلام من کاری به فنیش ندارم ولی بسیار قشنگه آقای داریوش ارجمند عزیز بسیار نقش آفرینه من ازاین سریال اصلا سیر نمیشم لطفاسریالهای درپیتی که میسازن خرجش وبیارن ستایش 4به بعد بسازن امثال داریوس ارجمند بهش بها بدین دوستدار داریوش ارجمند😘